Oh sushi!

Gårdagen var en riktigt bra dag, bra både jobb och pluggmässigt och riktigt trevlig helt enkelt.

Idag var oxå en bra dag, inte jättemkt jobb och pluggmässigt, men desto bättre på den sociala fronten. Umgicks med morfar hela förmiddagen, åkte in till stan och pluggade lite, svängde runt lite på stan med Ida innan det var dags för dagens höjdpunkt, nämligen sushi med Carro, Lena, Emma, Malin och Emelie!!! Alla gamla fma:are och det var riktigt nice! God sushi o trevliga människor = bra dag!

Fick dock en smärre chock när jag kom hem och öppnade min första faktura från Tele2 sen jag skaffade en mobil från dem i förra månaden. Om vi säger såhär, jag skaffade Tele2 för att kunna ha täckning här hemma på landet, och för att kunna ringa billigare till en del vänner, bla elli som jag pratar gaaanska mkt med i telen. Men nu har jag lyckats tredubbla min mobilkostnad denna månad om man även räknar in den 3 fakturan jag fick. Visst det är en del engångsavgifter på första Tele2 fakturan men vafan! Får se hur det blir nästa månad om jag måste lägga upp en strategi för detta.. hmm... litet bakslag där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0