One down one to go

Har utöver fuckings försäkringskassa grejen fått en faktura från gotlands kommun för uteblivet terapeutbesök. Bullshit!! Jag har varit på vartenda ett av mina terapeutbesök! Så det så! Vad jag däremot kanske inte alltid gjort är att registrera mig i kassan, men wtf skall jag göra när det inte är nån där när jag går förbi. Inte har jag tid att sitta och vänta på att dem skall komma på plats. Och sen när jag har frikort så tänker man ju att man kanske kunde slippa sånna fakturor. Så nu ringde jag till gotlands kommun och fick fakturan makulerad. Wohoo!! One down!! Nu är det bara dags att leta reda på försäkringskassabrevet igen och ringa dem med, one to go..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0