Oromantiska bittra lilla jag

(Bara en varning för att detta inlägg är otroligt politiskt inkorrekt!)

Jag måste vara den mest oromantiska människan som finns. Seriöst. Då tänker ni genast, jaha hon tycker inte om alla hjärtans dag. Och nej, det är sant, det gör jag inte, men det är inte det jag menar. Jag menar att jag är seriöst oromantisk. Jag rent ut sagt avskyr när folk jag umgås med skall hålla på och gulla sig, om dem nu råkar vara ett par. Det kan väl va okej med nån puss och en kram, men inte mer, FFS visa lite respekt för andra människor! Man vill inte stå bredvid när folk blir upphånglade och se dum ut. Ett big no no. Och vad är det för tjafs att gå och hålla om varann i affären? Vad fan ni är i vägen gå som folk! Uäck! Och så säger folk att jag inte alls kommer tycka så när jag själv är i den situationen. Nehe, varför inte då? Varför skulle det va skillnad i vilken situation man själv befinner sig? Det handlar väl om empati och en förståelse för andra människors situation. Eh jag vet att jag låter bitter som fan! Jag är inte ens särskilt bitter. Människor får självklart uttrycka sin kärlek för varandra men gärna inte i min närhet bara, håll det för er själva, I don't give a damn! En kamrat sa idag, men amanda det är ju bara för att du hatar män. Och ja det kanske är så... Hatar jag män?? Hmm... skall suga på den karamellen.. Nej, jag hatar inte män. De flesta är ju idioter, men klart jag inte hatar män. Dem är ju bra och ha. Och vissa av dem är riktigt trevliga. Men visst kan det finnas en sanning i det påståendet...kanske... Eh jag vet inte. I vilket fall som helst, så vet jag en sak, och det är att jag inte är romantisk.. Och jag tvivlar seriöst på att det gör någon skillnad om jag själv är i den situationen eller ej, vad fan är det så mkt tjafs om. Lägg ner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0