Schlager med släkten

Yes! Jag har lyckats med min otroliga övertalningsförmåga att få min mor att åka med till moster och kusinen för lite Schlagermys i Havdhem! Fick lite hjälp av plogbilen oxå :P Precis duschat och ser fram emot att träffa kusinen som jag inte sett sen i somras.. Vadå fira jul på Cuba?? :P Har dessutom bokat in en Schlager-date med Jennie till nästa vecka, riktigt nice!
Har pluggat idag och även om jag tar mig framåt så känns det som om det går trögt. Hade gärna kunnat gå lite fortare att plöja igenom böckerna, men jag får se det som positivt att det både är till sista resten och uppsatsen. Skall tvinga mig själv och sätta mig och skriva lite imorn. Så det blir något lite kreativt av det hela med.
Känner för nygamla bekantskaper, jag gillar att återupptäcka underbart folk, tror jag skall satsa på det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0