Tattoo again

Var hos Kija på Visby Tatuering igår och fyllde i mitt plus på handleden. Det hade läkt lite weird så det fanns lite små luckor, men nu är det all black igen :)
Man blir ju alltid så sjukt sugen på att göra något nytt när man är därinne, helt galet! Skall nog ta och byta ut min septum ring ganska snart till något lite mer synligt :)
Jag har länge sagt att jag absolut inte skall tatuera in någon text på kroppen. Men det absolut viktigaste i hela världen är RESPEKT. Att man visar respekt för sig själv och för sina medmänniskor. Så nu är jag inne på att tatuera in det vackra och starka ordet på den armen där pluset sitter. Alltså på insidan av underarmen. Och jag har kollat på detta typsnitt och har nu även mailat Kija på fejan för att få en liten kostnadsuppfattning :)
I love tattoos!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0