Jag vill ha fel!

Ibland kanske jag säger lite för mycket. Och jag tror jag har gjort det igen nu. Jag kan lixom inte riktigt hejda mig. Och min mening är ju aldrig att såra. Och jag fattar att jag kan gå på för hårt ibland. Med saker jag egentligen inte har med att göra. Och visst fan kan jag ångra att jag öppnat min käft. Men samtidigt så vill jag inte bara stå och se på om jag ser något som är "fel", vad hjälper det om jag efteråt kommer och säger att "jo men det visste jag redan, jag sa bara inget".. Jag säger hellre mitt. Men blir mer än gärna överbevisad om att jag har fel. För det är verkligen inte det, det handlar om. Jag har gärna fel. För har jag fel i dessa sammanhang så är det bara positivt! Jag vill ha fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0