Work work work

Känner hur min hjärna går på högvarv just nu. Har jobbat med uppsatsen hela dagen, och även om det ger jättemycket och jag kommer framåt ganska mycket så går huvudet på högvarv ganska mycket vilket är lite tröttsamt. Det är mycket att hålla reda på. Utredningar, begreppsdefinitioner, bakgrunder, syfte, frågeställningar, allt man skriver skall notas, håller jag mig vid ämnet, är detta relevant, förstår någon som inte är insatt, vad är egentligen meningen med livet.. ja det är lätt att spåra ur och gå helt in i en liten del av det hela för att sen helt plötsligt lyfta ögonen och inse att man virrat bort sig och att de senaste två timmarna varit lönlöst arbete... puh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0