Kreativiteten

Har ju ansett mig kreativ emellanåt. Och skrev ju något om att jag gjort en massa skisser jag skulle trycka på tröjor för ett tag sen. Och ja efter lite om och men så fick jag till slut hem textilpennorna och sen tog det ju åter lite tid innan det blev något produktivt gjort. Men nu har jag i alla fall skapat ett motiv på en hood. En grå hood med dragkedja har blivit pimpad. Den inhandlades för detta ändamål innan julen och nu är den klar! Och jag är riktigt riktigt nöjd.



Detta är baksidan. Sladden och noterna fortsätter runt höften och in i den högra fickan på magen. Och på vänster ärm står det *PLAY*IT*LOUD* vertikalt. Som sagt var. Jag är riktigt nöjd!
Det är alltså ritat med textil pennor. Allt är ritat på frihand direkt på tröjan förutom lurarna, som jag skissat först på papper, som jag sen klippt ut och lagt på tyget och ritat runt så jag hade konturerna. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0