Detta är sättet på vilket jag spendera kvä...

dsc00518 (MMS)

Detta är sättet på vilket jag spendera kvällen! Det har varit helt galet mycket folk på petes idag! Den första ordentliga ruschen som dessutom var riktigt lång! Så mina fötter är ordentligt ömma och kräver lite omhändertagande. Passar på att färga min utväxt oxå. Är ledig imorn, men skall ha petes möte på kvällen. Annars tänkte jag nog se om jag inte skulle kunna komma lite framåt med uppsatsen. Ja hör och häpna, ni läste rätt! Uppsatsen! Måste börja med min undersökning så att jag blir av med den där förbaskade tyngden på axlarna. Jag jobbar på att avdramatisera det hela, och bara göra det. Och någonstans och någon gång måste man börja, så varför inte imorn!?! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0