14 timmar sömn

Herregudars skymning vad trött jag var igår!!! Kom hem, käkade, satte mig i soffan framför en film och med lite glass och skulle taggar ner, och somnade hela tiden så valde att stänga av filmen efter en timme och inse att det var rätt kört, sov en timme på soffan innan jag gick upp och la mig på riktigt. Kl 20.00!!!!!! På en måndag!!!! Helt stört egentligen. Ännu mer weird att jag sov ända till klockan 9.00 imorse!! Vaknade dock halv sex, men tyckte det var lite väl att gå upp då, så jag halvsov till 9.00 då jag tyckte det var okej att gå upp :P Med timmen på soffan alltså 14 timmars sömn. Ganska gött ändå! :)
Varför så trött? Jo för att jag spenderat de senaste dagarna, och helgens alla timmar med att förbereda ett heldagsseminarium som jag hade igår. Det gick bra! Men de senaste nätterna innehöll inte mycket sömn och i princip 15 timmars arbetsdagar - det sliter lite. Men så är det när man inte sätter igång ordentligt i tid med sitt arbete och inte planerar dagarna ordentligt :P All blame on me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0