Going Tant?

Jag undrar om det är någon undermedveten strategi jag kör med just nu att verkligen jobba på mina tant-poäng. Kvällen har nämligen spenderats med morfar framför Arn och sedan Saltön(!). Och hela eftermiddagen spenderades med en sisådär tjugo inte helt pinfärska damer (källingar) i Havdhems bygdegård på gemensam studiecirkel för projektet. Kan ha något att göra med det där att jag alltid varit yngst, eller något weird behov av att samla vuxenpoäng på kortast tid. Ja ja tantpoängen ökar och då hoppas jag att jag blir lika kunnig och smart som en tant med och får alla coola gamla kläder dem har, fast jag vill helst slippa den där färgen på håret och den darriga rösten som brukar komma med åren. Nej just det den darriga rösten har jag redan, skit oxå!

Detta var Miss Hablingbo 2009 - är vi inte lika så säg?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0