Inget pip!! :D

Jag äääälskar "Så ska det låta"!! Jag vet att det i vissas ögon gör mig till pensionär, men det hjälper inte, det är bland de bästa programmen som finns! Har alltid sett på det. Det är liksom en perfekt fredagsmyskväll med "Så ska det låta". Så idag var min tv-kväll gjord helt enkelt. "Så ska det låta" och så lite "Solsidan" på det med så var paketet redo! Great!

Har annars fått huvudvärk av våran förbaskade värmepump idag som har pipit hela dagen. Den pajade igår, och när den pajar så sätter den igång och larmar. Och så får man gå ner och trycka på en knapp så att den slutar larma och jobbar litegrann igen. Det är bara det att den larmar ungefär var 5:e var 10:e minut. Och att springa upp och ner, fram och tillbaka till källaren hela morgonen, förmiddagen, dagen, eftermiddagen och kvällen är inte riktigt min bild av en bra spenderad dag. Speciellt inte när man oavsett om man stänger alla dörrar hör det där förbaskade pipandet hela tiden, vilket gör en helt galen!!!! Som tur var så kom det en snubbe och fixade så den slutade larma, fast den funkar inte helt ännu då något skall bytas, men det är varmt i huset igen och vänta.......nej..... jag tror knappt mina öron.........men........inget pip!!!!!!!!!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0