Närhet

Jag och mina två närmsta väninnor har den senaste tiden pratar väääldigt mycket killar och sex. Och insett, eller rättare sagt uttalat vad vi redan visste, att vi har ganska liberal syn på sex och relationer. Jag är medlem i RFSU sen inte så hemskt längesen tillbaka och tycker verkligen att det är otroligt viktiga frågor man jobber med och för i den föreningen. Som sagt har jag och mina vänner haft många och långa diskussioner och helt ärligt är det mestadels dessa saker vi pratar om, killar, sex o relationer. En av oss är i en hyffsat ny relation medan vi andra leker runt lite. Och vi alla anser att tjejer har lika stor "rätt" att leka runt och ha roligt precis som killar! Jag brukar säga att jag är oromantisk, och det håller jag fast vid. Däremot innebär det inte att man aldrig vill krypa in i någons famn och vara liten och älskad och bara mysa. Just det är nämligen vad jag känner för just nu. Jag vill mysa och ha närhet! Därmed inte sagt att jag vill ha en relation!! Det är inte samma sak, men jag vill ha närhet...

Kommentarer
Postat av: Elli

Nej de e inte samma sak.. Men frågan är om man får samma närhet med någon man inte har den dragningen till som man har i en relation. Och visst det är ju individuellt. Själv saknar jag närheten som man har i en relation. Det blir inte samma närhet med nån mam bara träffar för att ha sex med. Tycker jag.

Puss

2010-03-15 @ 13:53:18
URL: http://jikoai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0