Sabbatsår?



Jag och Elli började diskutera en idé hon fått igår kväll. Och först var jag väldigt tveksam. Men under natten och nu på morgonen så har idén fått gro hos mig och jag tror bestämt det har sått sig ett litet frö. Bartenderskola i Phuket i fyra veckor och efter det Språkskola i Frankrike kanske Nice kanske Paris, vem vet, hur underbart vore inte detta!! Jo det skall jag tala om. Det vore alldeles alldeles....underbart!!
Bartenderskolan i Phuket vore mer en rolig grej, som ett totalt avbrott från allt. En semester med nytta. Okej shore att jag kanske aldrig haft ett driv att bli bartender, men vad tusan man måste bredda sig och prova på nya grejer ibland!
Och språkresa och plugga franska i Frankrike har alltid varit en dröm! Det skulle vara helt totalt alldeles himlarns underbart!
Det kanske är just precis det jag behöver: ett sabbatsår där jag gör något annat än det som rör min karriär.

Och vem vet, jag kanske fastnar på franska rivieran blandandes drinkar och talandes franska för blotta livet ;)

Kommentarer
Postat av: Elli

Om vi kunde ta vårt "sabbatsår" och åka iväg tillsammans vore det typ det bästa i världen!! :D

2010-03-23 @ 16:48:41
URL: http://jikoai.blogg.se/
Postat av: Amanda

Du det skulle helt klart vara det absolut bästa i hela världen!!! Fy satan vilket år det skulle bli!! Legendary!

2010-03-23 @ 18:43:55
URL: http://nellezoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0