Hela min värld

Jag kan inte koncentrera mig. Jag är mycket lugnare idag. Egentligen mest för att mitt panikartade tillstånd inte hjälper. Inte det minsta. Jag förlorar ork och fokus och kan inte förklara och då blir det bara värre. Men jag kan trots mitt nuvarande lugn inte göra någonting. Jag kan inte koncentrera mig på någonting annat. Detta är det som upptar hela min värld just nu. Jag tänker inte på någonting annat. Jag kan inte jobba. Jag kan inte plugga. Ingenting går att göra utan att jag till slut hamnar vid datorn för att se om något nytt är skrivet någonstans eller om du kanske är online. Allt går ut på dig just nu. Ingenting annat är meningsfullt. Allt annat är meningslöst. Hela min värld är meningslös utan dig.



Hade attack-känningar idag. Första gången på flera månader. Det förvånar mig inte alls. Men jag har ingen ork att slå tillbaka, så det fick bli den enkla vägen ut. Atarax och sömn. Känner att dem hänger kvar än så länge. Dem sällskapar med klumpen i halsen. Dem skrämmer mig inte ett dugg längre och det är skönt, även om dem fortfarande är lika obehagliga som innan. Men jag vet att dem försvinner. Det finns mycket värre saker som kan krossa mig, men inte dem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0