%#9*7%#*

Jag har inte deklarerat ännu. För att det inte har funnits någon underskriftskod på min deklaration så jag har inte kunnat sms:a som jag brukar. Så idag fick jag tummen ur arslet och ringde till Skatteverket och frågade hur jag skulle göra. Då sa hon helt självklart att om jag inte hade någon kod så är det för att jag inte skall kunna deklarera via sms utan troligtvis skall göra avdrag eller liknande åtgärd. Vänta här nu va! Skall jag göra något?? Jag som har noll koll på pengar och siffror hit o dit?? Say whaaat?!?! Så nu har jag lyckats totalstressa upp både mig själv och mor, tills vi till slut kom fram till att jag inte behövde göra så mycket mer än skriva en nolla och skriva under mitt namn. Puh! Har haft funderingar på att starta ett företag så jag kan pyssla lite med ditten och datten och verkligen göra det jag vill. Samtidigt som jag vete tusan hur jag skulle klara allt detta med siffror och bokföring och grejer, hjälp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0