Harvest Moon

Kan inte skylla på att det varit helt fullt upp de senaste dagarna men en del har stått på schemat. Jag har fyllt år. Igår rättare sagt. Firade med att jobba på Petes och ha lite girls night med Elli och Ida. Ja just det lovely Elli är ju nere nu och det är trevligt som tusan! Just nu har vi dock permis från varandra då Elli är med sin mor och mormor på Hemse. Jag har jobbat på Petes idag igen, med en grupp som fick guidning och sen blev det Kajpsoppa på Vingården, mysmums! Nu skall jag ta och slappa lite med en bok tänkte jag innan Elli kommer hem och vi skall göra oss iordning inför kvällen. Vi skall nämligen in till stan och ut på Effes på Harvest Moon och lyssna på lite skön (tror jag) musik och snacka och hänga, lovely! :)

Har lite bloggtorka just nu vilket ni kanske märker, men det får ni stå ut med, brukar komma igen när man minst anar det :P

So long

Kommentarer
Postat av: Sofia

Grattis i efterskott! Låter som du hade en underbar dag :) Kramar

2010-05-08 @ 19:18:49
URL: http://evakatarinasofia.blogg.se/
Postat av: Emelie

Grattis i efterskott Amanda!

2010-05-14 @ 22:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0