Kattlunds-damerna

Är lite sliten idag med. Har spenderat hela dagen i stan med mor och Kattlunds-damerna med diverse ärenden. Först iväg och lämna vattenprover, sen till Kapitelhuset och hämta två svintunga skåp som vi kånkade ner för trappor (visserligen med lite hjälp, men tungt var det!) Sen iväg till museet och hämta skyltdockor och luncha och lite allmänna möten med folk här och där. Sen tog mor och jag en sväng till arkivet och valde ut lite foton som vi skall ha till utställningarna. Till slut gick vi upp på öster, beställde 28 st spotlights från Clas Ohlsson fikade på Siesta och åkte hem (efter ett ytterligare stopp på Ö&B :P) Och då mamma skulle iväg så har jag varit en snäll dotter idag och tagit djuren och sen städat mitt rum så att Elli kan komma in och slipper lägga sig och sova på en hög med kläder. Det blir lite tråkiga inlägg men med mycket att göra blir jag slut i huvet.. Så jag tror jag skall ta och knyta mig en stund innan Elli kommer inatt. So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0