Ooopsa!

Känner mig lite dubbel. Känns som om jag jobbat precis hela dagen och är fullkomligt slut (vilket stämmer) samtidigt som det känns som bara halva dagen gått och jag funderar på vad mer jag skall hitta på (väldigt underlig känsla för mig :P)

Stack iväg redan vid halv åtta imorse och var med studenterna på besök på Norra Magasinet som tillhör Gotlands museum. Sen var jag och några studenter en liten sväng på kupan varvid jag gjorde två fynd; en skitsnygg lampa för 30:- och en perfa jobbväska för 20:-, rena klippen med andra ord. Sen slängde jag in deklarationen hos Skatteverket och köpte donken som jag åt i bilen ut mot Havdhem. I Havdhem skulle vi nämligen ha sista studiecirkelmötet inför sommaren. Det är riktigt kul med tanterna samtidigt som det är så mycket roddande och fixande och planerande att man blir helt slut. Nu är jag äntligen hemma igen och då jag insett hur mycket vi har kvar att göra inför öppnandet den 15 maj så skall jag nog sätta mig och skriva ihop lite texter till utställningen..

Imorgon blir det fullt sjå igen med en dag inne i stan med hämtande av montrar och skyltdockor och så till utställningarna och beställning av foton på museets arkiv och allt möjligt. Sen mot natten kommer lovely Elli och skall stanna en vecka på ön, Wunderbar!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0