Petes

Just nu känns det ungefär som jag lever och andas Petes konstant. Idag jobbade jag själv hela dagen och roade mig med att leka lite husfru för byggnadsarbetarna, prata i telen tills batteriet dog, förbereda lite seminarium och guidningen jag skall ha imornbitti och så var jag en toppen-dotter och tog mammas kvällspass med, så från 10.30-20.00 var jag och Petes likte this! Imorn kommer det alltså en gymnasieklass till Petes, redan kl 9!! Hallå?!?! Tänk på guidens sovmorgon for crying out loud!

Frågan är om man skall hänga ett tag till vid datorn eller faktiskt ta och gå och lägga sig med boken redan nu..hmm..tåls att funderas på... vi får se helt enkelt.. en kopp té först tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0