Porslinsplock

Spenderar dagen på Petes idag. Det är mycket som måste organiseras efter ombyggnaden av köket. Jag har pysslat med porslinet idag än så länge, en himla massa olika sorter är det. Och så skall man tänka på vart man ställer alla olika saker så arbetsgången blir enklast sen när vi är igång.
Nu har vi lunchpaus. Det blev korvstroganoff a la Amanda :) Mumma!
Sen jobbar vi lite hemma med utställningsgejer och så, och jag skall försöka komma på en bra uppgift till studenterna på måndag, just nu är det helt blankt i huvet... suck...
Sen är det tillbaka och jobba och plocka porslin i eftermiddag.

Picasso följde med när vi cyklade iväg och fick ligga utanför köket och vara mentalt stöd :)


(jag tror jag brände tungan på stroganoffen.... Aj!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0