Tomt i huset..

Det blev inte så mycket Harvest Moon som jag velat. Jag fick attack-känningar hemma hos Student-Ida och hade glömt mina tabletter hemma i Hablingbo, så jag och Elli åkte ner till akuten och fick två tabletter som jag svepte, men det hade dock gått lite lång tid innan jag fick dem för att jag skulle vara helt fit for fight resten av kvällen så efter ca en timme max på Effes så bad jag Elli köra hem mig till Student-Ida så jag fick gå och lägga mig. Men det var kul så länge det varade!

Nu har Elli åkt hem. Förbaskat tråkigt! Tomt i huset, ingen att hänga med hela tiden helt enkelt ingen Elli... :( Jag får ta och åka upp till Sthlm så snart som möjligt! Och sen umgås så mkt som möjligt hela sommaren. Jag pitchade att hela Ellis familj kunde flytta ner till ön så Elli kunde fortsätta jobba med sin syster och vara här hela tiden, jag tror konstigt nog att det inte riktigt föll i god jord :P

Just nu är det fullt upp inför öppningen av Petes på lördag. Layouten på utställningsskärmarna måste bli klar och butiken skall ordnas och man skall lära sig kassa-apparaten och allt skall ordnas och fixas, så det är fullt upp denna vecka! Gaaahh!

Fick mina naglar fixade av Student-Ida när vi var hos henne på fredagskvällen:


Det är svarta rosetter för den som undrar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0