A dream in heaven

Sitter för tillfället i lovely Belindas lägenhet och försöker bli människa igen. Gårdagen var en av dem värsta dagarna jag upplevt i mitt liv. Det var riktigt nära att jag vände på flygplatsen. Att bara sätta sig i bussen till flyget gjorde fysiskt ont i kroppen. Att åka ifrån den människa som gör mig hel är sjukt. Jag förstår inte hur jag kan utsätta mig för detta. Dem senaste två veckorna har varit som en dröm, en dröm i paradiset. Att varje dag få vakna upp bredvid sin kärlek och spenderade dagen med honom, hans vänner, hans familj har varit helt underbart! Att nu komma "hem" känns jättekonstigt. Känns inte som hemma eftersom han inte är här. Är tom. Har gråtit hur mycket som helst. Känner mig tom, halv och ofullständig utan honom. Problemet denna gång är oxå att jag inte vet när jag kan åka tillbaka igen. Måste få jobb för att tjäna pengar här hemma. Av den egentliga anledning för att kunna åka tillbaka igen. Allt känns jättekonstigt. Det känns som om jag haft en två veckors dröm om paradiset och nu är tillbaka i den trista kalla(!) verkligheten. Han är det bästa som har hänt mig, ever! Wallah nhebek! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0