Bajsekonomi

Har en ganska kass dag idag. Saknar Jihed som bara den. Vill ha jobb nu. Har mer räkningar än jag kan betala. Och uppe på det är det dåligt väder oxå. Bajs! Hatar att man är så beroende av pengar. Man behöver egentligen inte speiellt mycket. Men direkt man kommer ner på dem där avgörande kronorna inser man hur mkt dem betyder. Som just denna månad för min del. Har en skyhög mobilräkning, mitt fel visst, men ändå. Och uppe på det alla andra räkningar och sen fick jag idag en räkning för utebliven tandläkartid på 750 kr!!! Det är ju helt sinnessjukt. Jag tycker ju till och med att 150 för utebliven läkartid är korkat men detta slår ju rekord! Och tyvärr är det ju så krasst att min ekonomi påverkar när jag får träffa Jihed igen.... Så just nu är det bajs! Bajs bajs bajs! Skall nog muntra upp mig med en film tror jag, så det så!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det korkat med en avgift för att man inte går till en BOKAD läkartid? Roligt!!

Man tar tiden från någon som säkerligen hade kommit. Man tar tid från en läkare som också har timlön så det känns ganska rättvist.



Förövrigt kan man alltid delbetala sådana räkningar, så hade det inte svidit lika mkt :)

2010-10-21 @ 17:54:37
Postat av: Amanda

Egentligen var min aggression mest mot det enligt mig tämligen omotiverade priset på 750:- jämfört med 150:-. Men jag anser ändå att även 150:- är högt för en utebliven tid. Korkat kanske var fel benämning men jag var arg. :)

2010-10-22 @ 12:12:26
URL: http://nellezoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0