Behandlingsplan för hår

Ett känslomässigt freak är typ vad jag är dessa dagar, och så slog det mig att det har ju faktiskt sin naturliga förklaring som återkommer varje månad och ibland har lite större inverkan än jag vill medge :P
Dagen har varit en dålig en igen. Ingen motivation för fem öre, lite nojande här och där. Men nu skall ni få höra dagens höjdpunkt!! Jag duschade idag. Nej det är inte höjdpunkten att jag duschade, höjdpunkten kommer här: Jag gjorde inpackning på mitt hår och gick från en risbuske till mitt gamla vanliga fina mysiga hår!!! (JA mitt hår är mysigt!) Sååååå underbart och jag borde gjort det för länge sen, speciellt typ direkt efter senaste tunisien resan då mitt hår tog rejält med stryk. Jag utan balsam = håret får stryk och blir pissed och ger igen genom buskfrisyren och att attackera hårborsten varenda gång den närmar sig. Så nu har jag lyckats lugna mitt hår en aning och fått någorlunda styrsel på det, men det behövs nog lite mer för att det skall komma back to normal helt och hållet. Blev ingen toppning när jag var i stockholm så blir nog det kanske i nästa vecka när jag ändå är inne på detta smörande för håret så kan man ju bre på rejält. Inser nu att jag precis skrivit om mitt hår i väldigt konstig realtion till mig själv, ja ja lite crazy kanske :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0