En gnutta kreativitet till och med

Har haft en bra och produktiv dag idag. Städat, tvättat, diskat, duschat, bytt lakan, städat, fejat och donat. Fikat med både Jennie och moffen och gått två promenader med voffen varav en med mamma dessutom. Sen har jag glott lite på Paradise Hotel till morfars förtret och sen var det fotboll... ja den behöver vi ju inte ens prata om. Efter hollands fjärde mål gick jag in. Jag gav upp. Pinsamt. Så jag beslöt mig för att i väntan på love skulle jag göra något mer produktivt. Jag har nämligen fått en fläck på ett av mina favvolinnen som inte går bort. Så jag tog tjuren vid hornet och dekorerade bort fläcken istället. Det är dåliga bilder men dagens kreativa kommer här.

      

Det negativa med dagen är att jag haft huvudvärk sen typ 5 som jag inte blivit av med, vilket gjort mig sjukt trött och då jag skall upp tidigt imorn för att bege mig till staden för plugg så känner jag att jag måste kasta mitt onda huvud på bolster och även om jag inte sover bra sen jag kom hem så kanske det hjälper att sova aningens längre. Så ikväll blir det ingen sedvanlig date med love på msn :( Känns piss men mitt huvud sprängs och ögonen faller snart ihop. Vi får ta igen det imorn istället.

So long suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0