Grusade förhoppningar

Häromdan öppnade sig en möjlighet för mig i tanken. En eventuell möjlighet till att åka till Tunisien. Dock var chansen ganska minimal och krävde en del inställsning aka rövslickeri. Idag grusades dock denna möjlighet. Och även om det faktiskt aldrig var så att jag kunde åka så känner jag mig snuvad på något. Man går ju ändå och hoppas in i det sista. Men icke. Det borde ju egentligen bara vara att återgå till den vanliga kampen med jobb o plugg och ett försök att få in några pengar den gamla hederliga vägen. Men nu känns det faktiskt aningens nedstämt och tungt. Vi får väl se vad vi kan göra på den omvända fronten då förtillfället, för att få honom hit. Livet går vidare och man får fortsätta fighta där man står helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0