Mixed och trött dag

Idag är en sån där spännande dag. Där det varit bra och dåligt på samma gång. Sov ganska bra till typ 05.00 när jag vaknade av ett sms, insåg att jag missat 4 sms tidigare, och sen messade med love en timme, sov ytterliggare två timmar, gick upp, helt dödstrött, tog mig med möda till stan. Sökte lite fler jobb och organiserade en aning. Sen var det lunch med Karin som gällde. Bokade en date med Evelina ikväll. Pratade en snabbis med love när han var på väg till jobbet. Och satte mig sedan för att plugga. Kom igång hyfsat men sen insåg jag hur tråkigt det är. Kämpade på ändå och har kommit en bit på vägen, men sen somnade jag :P Nu har jag unnat mig en kaffepaus och funderar på om det är värt att göra ett till pluggförsök.. Hmm. Borde ringa ett jobb oxå och meddela att jag är på fasta landet i början av nästa vecka ifall jag skulle vara intressant. Kanske skall ta tag i det istället. Ja så får det bli. Telefonsamtal coming up.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0