Plan

Börjar nog bli människa igen. Rättare sagt jag börjar kunna fungera normalt i det avseendet att allt här hemma inte känns som ett helvete konstant. Sökte jobb igår, får se hur det går, men jag behöver verkligen det där jobbet!
Många frågar mig om planerna för framtiden nu när jag träffat Jihed. Och ärligt talat så har dem inte ändrats så mycket. Det är fortfarande att försöka skaffa sig ett liv här hemma som jag trivs med. Jag behöver jobb och boende. Jag har varit inne mycket på olika jobb och saker som kanske kan möjliggöra att jag spenderar längre tid i tunisien. Men inget som är hållbart i längden. Vi får helt enkelt se vad som händer. Det kommer lösa sig så att vi till slut kan va tillsammans, men just nu är det som det är. Och det är ett helvete det är ingen tvekan om den saken. Men det är ett helvete som är ett faktum och som det tar tid att förändra.
Sen är ju uppsatsen min fortfarande ett stort hinder. Så medans jag söker jobb för fulla muggar (eller halvtomma rättare sagt för det finns så få jobb) så skall jag se till att få den ur världen. Tänkte nog dra in till stan imorn eller på fredag och sätta mig på bibblan så jag får lite inspiration.
Idag har jag varit på torgdagen med Kristian. Och ja asså torgdagen är ju torgdagen i all ära, men så mycket att hänga i julgran vet jag inte om den är när man blivit över 17 år. Det är lixom samma grej och samma produkter varje år. Så himla billigt är det inte heller, så det är egentligen om man är ute efter något spec så kan man ju passa på, och sen kan man ju träffa folk förståss, men nja inte riktigt min grej.
Passade på att handla lite mat till kvällen så ikväll blir det tacos för mi och mor :) mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0