Positivt

Idag har faktiskt överlag varit en bra dag, hela dagen! Idag är det en vecka sen jag åkte från Tunisien och <3 så jag kanske borde vara mer upprörd. Men dagarna går och jag vet att jag inte kan göra något åt saken förns jag får jobb. Jag har sökt en del, mest i Sthlm, och superduper snälla Belinda skall kolla på sitt jobb om dem inte har någon liten plats åt mig, love her!! Hoppas hoppas hoppas verkligen på att få jobb snart! Självklart till stor del för att jag behöver pengar, men oxå för att jag behöver något att göra. Ja ja visst jag har projektet och uppsatsen men det ger mig inga pengar direkt och är inte sådär superlockande göromål även om jag vet att jag måste, jag vet!
Det jag skulle skriva om var att det varit en riktigt bra dag utan ens hälften så mycket ångest som vanligt! Goodie, vi jobbar oss uppåt. Vad fan det är många som klarar distans so klart vi gör det! Och som sagt så kommer det ju ordna sig till slut nån dag. Det är jag hundra på, och under tiden får man ta dagen som den kommer och komma ihåg att snegla på sin högra handled! (dvs - tänka positivt) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0