Sjusovarn

Sov dåligt inatt. Men lyckades i alla fall ta mig upp vid halv nio tiden och få i mig lite frukost innan jag begav mig till stan. Mitt första stopp var en väldbehövligt fika och uppdatering på bogegatan hos lovely Ida! Sen har jag lunchat med Karin vilket var underbart! Att få prata av sig och uppdatera sig om varandras liv måste vara bland det bästa jag vet! :) Nu är jag på skolan (HGO) och sitter och skall försöka plugga lite. Okej jag väntar även på att Jihed skall komma online efter att jag ringde och väckte sjusovaren för en timme sen. Jobbar man sent så gör man :P Nej plugga var det, eller söka jobb borde jag oxå göra. Skall nog ta mig en titt på ams.se först.
Tjo


Kommentarer
Postat av: Karin

Tack själv, det var supermysigt att uppdateras. Som sagt, vi gör en djupdykning nästa vecka tycker jag :) Ha en skön helg :) Kramis

2010-10-08 @ 16:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0