Tidsplan: november

Har msn date med love ikväll! Underbart! Det är helt galet hur man kan sakna en människa så otroligt mycket. En konstant känsla av att något saknas. Sen är det ju det där med när jag kan åka tillbaka ner igen nästa gång. Skall ju upp till Sthlm nu på jobbintervju som jag hoppas mkt på. Får jag jobbet är det ju underbart, men då kommer jag ju behöva jobba och troligtvis inte kunna ta ledigt hur som en vecka helt plötsligt. Så min preliminära eventuella plan för att åka ner och få stanna så länge som möjligt utan att missa jobb är att åka ner över jul och nyår. Men det är bara min privata helt eget komponerade plan. Men vi får se hur det går. Nu i veckan som kommer är det fler och fler och fler jobb som skall sökas. Jag skall ha jobb när november kommer! Så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0