Underbart

Gårdagen var en bra dag. Vaknade upp och hade en mysfrukost hos Lovely Lina. Sedan kom anledningen till varför jag är i Stockholm: arbetsintervjun! Som jag nästan kom försent till :P Men jag antar att ni vill veta hur det gick? Och jo det gick bra, det kändes som jag gjorde ett bra intryck på dem. Dem har dock 250 sökanden per tjänst (och söker tio tjänster)!!! Förhoppningsvis har jag åtminstone kommit en bit på vägen genom att få komma på intervjun och jag imponerade lite när hon insåg att jag kommit upp till Stockholm endast för intervjun :) Hon skulle höra av sig, så nu får vi bara vänta och se och fortsätta söka som en blådåre.

Sen vandrade jag runt på stan en himla massa och insåg att mina nya stövlar faktiskt är ganska sköna och att jag verkligen gillar denna stad, Stockholm är fan fint asså!

Kvällen spenderades hos Lovely Elli!! Underbart! Underbart är ordet som beskriver den kvällen bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0