15 kg max!

Det börjar bli nån slags vardag här hemma igen. Känns lite weird men ändå skönt. I min hjärna är det dock allt annat än vardag. Alla möjliga tankar snurrar runt som bara den. Till 90% positivt. Sen finns det ju dem som är tveksamma och som får mig att börja tänka. Vilket visserligen är bra, för jag skall vara på min vakt och se till att inget händer. Men jag själv är inte orolig för att åka ner själv, vilket alla andra verkar vara. Det är inte värre än att jag bokar om mitt flyg och åker hem tidigare om det på något sätt skulle på åt pipsvängen. Så nej, jag är inte orolig för att åka ner själv. Kalla det dumt om ni vill, men så är det. Har dock insett att om jag lyckades med bedriften att packa övervikt när jag skulle ner en vecka, hur fan skall det då gå när jag skall ner två veckor?? :P Jag måste packa smart! Hmm.. undrar bara hur? :P Skall ju dessutom ha med mig uppsatsgrejerna som är böcker och papper och sånt väger ju en del, men det löser sig nog.. När vi åkte ner hade vi för oss att maxvikten var 20 kilo, vilket vi var under allihopa. Men när vi skulle checka in sa killeen vid incheckningen att vi hade övervikt, både jag och elli, och att den egentliga maxvikten var 15 kg. Weird tyckte vi.. Men nu när jag bokade resan ner så står det på den biljetten att maxvikten är 20 INKLUSIVE handbagage på 5 kg. Så there u have it :) Nej ner till tvätten var det ja.. Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0