Blöta lamm

Jag skall nu skämmas lite och medge att jag faktiskt fortfarande inte har dammsugit mitt rum... Jag lyckas på något konstigt sätt alltid göra en massa andra saker, dem bara kommer flygande på mig när jag minst anar det :P
Ikväll skall jag o mamma kolla igenom lammen. Räkna och skilja ur baggarna. Hoppas bara det inte börjar regna, man blir så jävla blöt av att hålla på med blöta lamm. Så det så! Insåg att det statementet lät ju självklart, ha ha ja ja :P
Jag vet att jag är tjatig, men det är bara 5 dagar kvar nu!! Snart bara fyra!! ;)



Vad jag tycker är tråkigt är inte att du tycker som du tycker. Det kan jag ta. Men det som är tråkigt är att du inte vill prata med mig. Att du inte ens vill säga dina åsikter till mig. Jag vet inte vad du är rädd skall hända. Jag förstår inte varför du inte pratar med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0