Dagen på stan

Denna dag har varit helt underbar!
Vi började med en lång-frukost med ett antal koppar kaffe. Vi gick på stan och kollade runt efter lite skor och annat smått o gott. Sen begav vi oss till Fridhemsplan och letade upp Cupcake Sthlm där vi köpte med oss 8 minicupcakes som vi precis ätit upp. Mums! Sen begav vi oss mot Odenplan och fikade på Ritorno och jag åt världens godaste laxsoppa! Helt plötsligt hamnade vi på Monki och jag hittade en grymt fin handväska! Mycket av detta var planerat men en del var också saker som kom upp i väntan på dagens höjdpunkt, nämligen Morgan Allings boksignering på NK 16:30. Jag var den andre som kom fram till honom och pratade en del och fick sen en fin hälsning i signeringen. Dessutom tog Lina ett kort som lades upp på fejan ganska snabbt, och efter att jag taggat både mig och Morgan, så kommenterade Morgan kortet!!! Morgan Alling har alltså kommenterat ett kort på mig på fejan!!! SOOOOO BIIIIGG!!!! Morgan är den enligt mig absolut främsta dramatiska aktören i Sverige! Helt underbart!! ja oj oj oj
Dagen har nu avslutats med en brakmiddag framför tv:n, mys!!

Klackade dessutom om mina stövletter, så här har ni dagens fångst. Stövletter med nya klackar, den lovely handväskan från Monki och självklart Morgan Allings bok med signering till mig!!

Nu skall jag hoppa i duschen och sen blir det nog sängen då taxin kommer och hämtar mig vid 04:00 imornbitti. Bara några timmar kvar nu!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0