Dubbelt

Ja jisses än vad tiden går :P Idag är det torsdag och snart har det gått en vecka i paradiset. Sitter just nu på ett cafe och driker kaffe med Jihed och hans kompis och får äntligen interneta mig lite. Min abstinens har dock inte varit så stor som jag trodde.. Har ju haft lite annat för mig :P Vet inte riktigt vad jag skall skriva. Finns så mycket att säga samtidigt som att försöka beskriva allt känns svårt. Denna vecka har han jobbat så vi har varit lite bundna till det. Men nästa vecka är han ledig så då får vi va tillsammans hela tiden!! :D



Jag vet att du läser bloggen. Jag vet dessutom att du blir arg när jag skriver om eller till dig. Men detta verkar vara det enda sättet eftersom du fortfarande inte kontaktar mig. Om du inte vill ha mig i ditt liv längre så kan du höra av dig om det. För det jag går igenom just nu med att inte veta vad du vill, vad du tänker (även om jag faktiskt hittade din blogg innan du tog bort inläggen om mig) och vad du vill med våran vänskap. Att du är arg kan jag förstå även om jag inte helt och hållet förstår anledningen, men att du vänder mig ryggen på detta viset sårar mig rejält!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0