En vecka!

Idag är det lördag! Om en vecka är det oxå lördag! På lördag om en vecka åker jag! <3
Veckan som gått har varit bland dem långsammaste i mitt liv, och det känns som den veckan som är kvar kommer vara i en evighet.. Men sen, sen är det lördagen den 18/9 och jag flyger tillbaka ner till Tunisien! Kommer bli helt underbart! Två veckor i paradiset! Just nu är jag upprymd och lycklig och det är en nästintill obeskrivlig känsla.
Känns ännu bättre att jag lämnar ön redan på torsdag och då får spendera fredagen med lovely Lina! Har saknat henne sjukt mycket denna sommar. Så även om det bara blir en snabbvisit så är det tusen gånger bättre än ingenting :)
En vecka! En vecka kvar tills jag får träffa honom igen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0