Gamla godingar

Idag har jag haft en ganska låg dag. Har haft möten om Kvinno-projektet på Petes, dels med LeaderGotland och sen med Kattlunds. Annars har jag tvättat lite till idag och mest halkat runt lite här o där i huset. Städat litegrann i mitt rum, som numera börjar bli lite mer som ett rum och lite mindre som en labyrint med kläder :P Jo jag har oxå roat mig med att lägga in en massa "ny" musik på mobilen. Ny är en överdrift, för det är mest gammal musik jag haft på gamla datorn och lite gamla härliga skivor jag kände för att lyssna på, men dem är nya för mobilen :P Så nu sitter jag och diggar till Black Eyed Peas :)

Längtar som tusan till den 18:e!! Eller den 16:e egentligen för jag åker upp lite innan för att träffa lovely Lina Lian :) Var alldeles för länge sen.. Vi skall nog kultura oss lite på fredagen, hoppas jag!

Btw, för dem som vill se pics från Tunisien ligger dem flesta på fejan, men tänkte lägga upp några stycken här med. So be my guest!

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0