Party-shopping

Oj oj oj vad jag partade till det igår på shoppingen. Jag skulle köpa nya leggings på Indiska. Men istället för ett par svarta så blev det.. håll i er nu: Ett par bruna OCH ett par grå! Jisses vilken crazy girl jag e!! Oj oj!! :P

Känns bara som att jag väntar på att dagarna skall gå.. Denna vecka har gått ganska långsamt. Det blir ju lite så när man inte riktigt har något speciellt att göra heller. Idag är det sista rycket på städningen som gäller, så idag skall det till och med dammsugas i mitt rum. I helgen skall jag jobba. Och sen är det bara mån, tis, ons kvar och på tors bär det av till Sthlm!! Och sen på lördag är det Tunisien och Jihed som gäller!!! Underbart <3 Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0