Slappa dagar

Har haft ganska slappa dagar sen jag kom hem till ön. Känns jävligt nice. Idag är inget undantag. Sov till halv elva, med lite undantag från när det ringer på telefonjäveln. Jag kan verkligen hata den där jävla ringsignalen på mornarna. Den skär in i öronen. Usch!
Sen har jag haft en långfrukost med tidningen och en kopp te, mys!
Nu skall jag ge mig på disken sen igår och tömma tvättmaskinen och sen blir det nog lite fix o trix i mitt rum igen. För er som anser att jag ju inte verkar göra annat än att tvätta o städa så är det i princip sant. Men har man någon gång sett mitt rum i sitt värsta tillstånd så inser man att det tar tid :P PLus att jag inte är speciellt snabb på att städa utan gärna fastnar i att organiser nagellack eller läsa igenom en massa gamla papper och sånt där, så då tar det lixom lite tid :)
Slapp away folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0