Sthlm beware!

Ja jisses än då, igår var det flygande och farande som gällde. Eller egentligen inte, jag var bara inte hemma så där värst mycket så jag kunde blogga :P
Det började med en morgon/förmiddags-date med Fru Ida i stan, mys mys! fick dessutom låna hennes svarta cracklack, så jävla snyggt! Skall bara fixa min vänsterhand nu idag så är jag reda att ta an sthlm och tunisien sen :)
Hem för en kasta-i-sig-maten-så-fort-som-möjligt-lunch och sen vidare på möte på Petes för att summera sommaren lite.
Sen var det hem och andas i max en halvtimme och sen middag hos moster Lotta.
Idag när jag åker till Sthlm så åker nämligen moster Ing-Marie med till Sthlm, innan hon beger sig hem mot Grekland igen. Så det var lite bye bye middag för Imma och blev lite av en Lycka till middag för mig :P

Idag bär det alltså av mot Sthlm. Vi tar båten vid fem-tiden. Så ikväll får jag finally träffa älskade Lina!!
Idag är det dessutom bara 2 dagar kvar!!! Underbart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0