El Mandra

Håll i er nu!! Sätt er till rätta!! Jag har nämligen en sak att berätta: två dagar i rad har vi tränat! Vi har sprungit längs stranden! Idag har vi båda rejäl träningsvärk och tog en promenad istället för att vila våra muskler lite, men imorn skall vi på´t igen! :)
Vi började våran promenad idag med att gå förbi El Mandra. En restaurang som ligger i närheten där vi bor samt ägs av samma ägare som äger Sultana som Jihed annars jobbar på i Kantaoui. Vi har funderat på denna restaurang till bröllopet. Jag skulle ju spionerat förra söndagen då vi var bjudna på bröllop som skulle hållas där, men då hade dem flyttat bröllopet, typiskt! Så idag var vi påprivat spioneringsuppdrag och var uppe på övervåningen och kollade. Jag filmade lite med min mobil, så ni som har Facebook kan kolla där ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0