En vecka hos syrran

Jag är jävligt svag för puppy-eyes. Nu har vi snart spenderat en vecka i Afefs lägenhet. Hon lyckas övertala mig varenda gång jag bestämt mig för att vi skall åka hem. Imorn skall vi dock bege oss hem för att sova i vår egen lägenhet. Vi har fixat med deklerationen hos polisen, möblerat om och slappat lite till och från.
Imorgon skall vi dock till medinan och bland annat kolla på förlovningsringar!! hi hi ;) Kan låta lite konstigt men vi har redan min andra vigselring. Jag har nämligen en ärvd ring som jag älskar, som är en vigselring, som jag dock inte använder nu av förklarliga skäl. Men vi skall göra lite pytteändringar på den så den blir våran och sen leta efter förlovningsringar som passar denna ring. Vi får se vad vi hittar imorn. Vi har även pratat om lokal till festen och skall nog ta oss lite eftersökningar på den fronten de kommande veckorna. När mamma kommer ner i juni är det seriöst sökande efter klänning som gäller. Känner att det nog känns bäst ändå att försöka hyra härnere. Det är enklast och troligtvis billigast. Vår största utgift kommer att bli festen skulle jag tippa, vi skall försöka få ner priset genom bekanta men måste som sagt börja kolla på det ganska snart.
Nej nu skall jag slita Love från sin dator och bege oss hem till Afef.

Kommentarer
Postat av: Malin.R

Nu går det ju inte att låda bli att följa din blogg Amanda! Kul och läsa hur det går med planeringen inför bröllopet.



Hoppas allt är bra med dig annars? Kommer du vara i Sverige i sommar eller blir det Tunisien som gäller?

2011-04-10 @ 22:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0