Ha ha ha panik! Denna resa startar fint! F...

20110403161 (MMS)

Ha ha ha panik! Denna resa startar fint! Framme vid skåpet där jag låst in min väska så visar det sig att jag måste betala till femtio spänn för att få ut väskan! Med inga svenska kontanter på mig och endast biljettkassorna öppna började det komma lite svett i pannan :p men efter att ha tagit ut hundra spänn i en bankomat och sen växlat den till femtiolappar hos biljettgubben och sedan växlat till mynt i växelautomaten så fick jag äntligen ut min väska som nu ligger i tryggt förvar i bussen. Off we go!


Kommentarer
Postat av: www.ReseMagasinet.net

Hej!



Intressant och skoj blogg som du har skrivit här. Vi snodde det rakt av och kommer att publicera det hos oss på http://ReseMagasinet.net.



Vill du bli gästbloggare hos oss om resetips och resenyheter? Då är du välkommen att kontakta oss på [email protected].



MVH



Christian @ ReseMagasinet.net

2011-04-04 @ 02:42:44
URL: http://ReseMagasinet.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0