Heja Barcelona!

Oj oj oj här var det tomt.. Stackare, har ni verkligen klarat er i fyra dagar utan mig? :P
Vi har varit sjuka. Jihed har problem med magen och jag har nog haft feber, i alla fall en väligt liten förkylning som gick över på 2 dagar. Nu är vi i alla fall på benen igen och sitter på Terassen och ser på fotboll mellan Barcelona och Real Madrid. Jäklar vilket liv det är, och behöve rjag påpeka att jag är den enda tjejen här :P
Imorn skall vi på bröllop. En gammal jobbarkompis till Jihed skall gifta sig och har festen på chefens andra restaurang, som vi har tänkt på som eventuell plats för våran fest. Imorn är det med andra ord dags för bröllops-spioneri :)
Annars är det mkt plugg just nu, speed-läser en bok som faktiskt är riktigt intressant men jäkligt fet. Skall skriva uppgift på den till på måndag, oj oj oj jag som inte ens är halvvägs :P Blir nog lite mer läsning när vi kommer hem
Heja Barcelona!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0