Jeans-inköp

Sitter och slits lite mellan ångest och lycka över det inköpet jag gjorde på stan idag. Måste förklara min situation först dock. Idag hade jag mina jeanleggings i typ caprimodell (lite längre). Och märkte efter typ två kvarter att jag hade enorma problem och tappade dem hela tiden, alltså inte så att dem bara gled ner lite utan dem var verkligen på väg av om jag inte drog upp dem stup i kvarten.



När vi var på H&M så hittade jag ett par jeansleggings i min storlek som såg grymt sköna ut, och dessutom (och det är nästan här det viktiga kommer) så hittade jag ett par jeansshorts. Jag testade och jeansleggingsen var underbart sköna och sitter nu på medan jag sitter här i soffan och skriver. Jeansshortsen var även dem underbart sköna plus att dem faktiskt var ganska snygga även på mig. Jag brukar se ut som hej kom och hjälp mig i shorts och äger inte ett enda par. Men då Love sa att det var jättevarmt i Tunisien idag och att det nog kommer vara rätt varmt nu denna vistelse så tänkte jag att det nog är bra att ha ett par shorts att kunna använda. Så jag slog till!!
Jag är riktigt nöjd med köpen, men som alltid så är jag lite ångerfull över spenderat av pengar. Men gjort är gjort och jag är nöjd!
Nu har vi smaskat i oss ugnsbakad lax och hassebackspotatis och skall nog ta och slappa lite i soffan.

Jag skall ju faktiskt inom inte allt för många timmar bege mig igen och denna gång bär det av precis som förra gången mot Skavsta-Paris Paris-Monastir där Love skall hämta mig vid flyget, lycka!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0