Påsk?

Har som ni märker inte spenderat så mycket tid vid internet på senaste tiden. Just idag lånat dator och internet av Walid för att fixa lite plugggrejer.
Är lite senil också. Har lixom glömt bort att ni där hemma har påsk nu. Med andra ord glömt bort att den 25:e är en röd dag och att jag därför för flera dagar sedan fått CSN på mitt konto :P smart där, att gå omkring och tro att man inte har pengar när man har det :P
Imorse satt jag ute på balkongräcket och solade mina ben i jeanshorts medan jag läste om svenska 1800-tals konstnärer i Paris, fin start på dagen!
Nu skall jag hoppa i lite mer varmare kläder och släpa med mig Love ut för lite inhandling av mat.
Tjo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

...då räcker förhoppningsvis pengarna lite längre :D

2011-04-24 @ 18:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0