Välkommen Vilna!

Idag när jag gick online på fejan såg jag att hon kommit. Min vän Sara och Claes lilla bebba Vilna föddes igår 25 april! Så otroligt söt!! Ett enormt stort grattis och lyckönskningar för er alla tre!!!!

Just nu sitter vi på Terassen och är sociala med varsin dator :P
Vet inte om jag har sagt det men vi har blivit bjudna på ytterligare ett bröllop. Denna gång är det en syster till Jiheds kompis som gifter sig. Och denna gång är det ett helt igenom tunisiskt bröllop, så det skall bli spännande!!
Vi skulle ha tränat igår, men väl när vi kom hem börjde det spöregna, åska och blixtra så vi skippade det. Skall bli av idag istället och vet ni vad, jag ser fram emot det :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0