4:e Ramadan

Idag har det varit tuffast hittills att fasta. Det har varit en låååång dag för mig. Först sov jag riktigt dåligt pga en viss herr Leo kattunge och sen upp tidigt som tusan. Introt på jobbet gick bra, Alhamdulilla! Men jag var lite seg när jag gick till ÖB för att shoppa lite. Sen har jag även hunnit med en fika med Fröken Reich och den hundbitne Vincent och så har jag haft en ritkigt mysig pratstund hemma hos mormor. På vägen hem var jag ruskigt trött, vilket jag är nu med men skall gå ut till Morfar och se på Hawai Five-O. Den serien såg jag och Jihed mycket på när jag var nere i Tunisien. Så den påminner mig alltid extra om det och den underbara våren :) Saknar honom så oerhört nu! Men snart så ;)



Kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0